Domestic shipping (Croatia)
Proizvodi se šalju u roku od 6-10 radnih dana nakon zaprimanja narudžbe, ovisno o zahtjevnosti izrade naručenog proizvoda. Svi paketi se šalju kao preporučene pošiljke putem Hrvatske pošte (za poštanske pošiljke adresirane za primatelje na otocima rokovi uručenja produžuju se za jedan dan, kao i za one u posebnim zemljopisnim uvjetima). Nakon izvršenja narudžbe primit ćete mail s potvrdom o zaprimanju narudžbe. Brža dostava i dostava Tisak paketom dostupni su na upit putem maila info@tieme.hr. Ukoliko mašna treba stići do određenog datuma ili želite provjeriti kada je točno možete očekivati na adresi, preporučamo da nam se prije izvršenja narudžbe obratite mailom kako bi dobili sve detalje u vezi izrade i slanja pošiljke.
Rok uručenja pošiljke:
- 3 radna dana
U rokove uručenja pošiljaka ne ubraja se dan prijema pošiljke, vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese primatelja, vrijeme kašnjenja zbog više sile ili zastoja u prometu nastalog bez krivnje Hrvatske pošte, neradni dani i dani kada se ne obavlja uručenje poštanskih pošiljaka. Za poštanske pošiljke adresirane za primatelje na otocima rokovi uručenja produžuju se za jedan dan, kao i u posebnim zemljopisnim uvjetima ili drugim okolnostima koje utvrđuje Hrvatska regulatorna agencija za mrežnu djelatnost.
Poštarina:
Vrijednost narudžbe | do 300 HRK | iznad 300 HRK |
Iznos | 20 HRK | besplatno |
International shipping
We generally ship our packages within 2-4 business days via the Croatian post. Tracking is available. As soon as your order is shipped, you will receive a confirmation notice with tracking number.
Shipping time:
- Europe 5 – 7 business days
- North America 7 – 15 business days
Shipping cost:
Order value | <33EUR | 34 – 100 EUR | 101 – 200 EUR | >200 EUR |
Cost | 5 EUR | 10 EUR | 15 EUR | 20 EUR |
Our shipping costs are for shipment only, and do not include any Duty or Value Added Taxes that may be applied upon the arrival of your package. We can’t guarantee that your shipment won’t be delayed due to holidays, weather conditions, incorrect or incomplete recipient address or possible customs clearance in the country of destination. Unfortunately, it happens every once in awhile which we cannot control, however we’ll do our best to assist if the situation occurs.