Shipping

Domestic shipping (Croatia)

Proizvodi se šalju u roku od 3-5 radnih dana nakon zaprimanja narudžbe. Svi paketi se šalju kao preporučene pošiljke putem Hrvatske pošte (za poštanske pošiljke adresirane za primatelje na otocima rokovi uručenja produžuju se za jedan dan, kao i za one u posebnim zemljopisnim uvjetima). Nakon izvršenja narudžbe primit ćete mail s brojem pošiljke. Brža dostava i dostava Tisak paketom dostupni su na upit putem maila info@tieme.hr.

Rok uručenja pošiljke:

  •  3 radna dan

U rokove uručenja pošiljaka ne ubraja se dan prijma pošiljke, vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese primatelja, vrijeme kašnjenja zbog više sile ili zastoja u prometu nastalog bez krivnje Hrvatske pošte, neradni dani i dani kada se ne obavlja uručenje poštanskih pošiljaka. Za poštanske pošiljke adresirane za primatelje na otocima rokovi uručenja produžuju se za jedan dan, kao i u posebnim zemljopisnim uvjetima ili drugim okolnostima koje utvrđuje Hrvatska regulatorna agencija za mrežnu djelatnost.

Poštarina:

Vrijednost narudžbe do 100 EUR iznad 100 EUR
Iznos 2 EUR besplatno

International shipping

We generally ship our packages within 2-4 business days via the Croatian post. Tracking is available. As soon as your order is shipped, you will receive a confirmation notice with tracking number.

Shipping time:

  • Europe 5 – 7 business days
  • North America 7 – 15 business days
Transit/delivery days exclude the day of mailing, delays due to incorrect or incomplete recipient address, delays due to force majeure or traffic delays through no fault of Croatian Post, weekends and holidays, the days on which mail is not delivered, and the time for customs clearance in the country of destination.

 

Shipping cost:

Order value <33EUR 34 – 100 EUR 101 – 200 EUR >200 EUR
Cost 5 EUR 10 EUR 15 EUR 20 EUR

 

Our shipping costs are for shipment only, and do not include any Duty or Value Added Taxes that may be applied upon the arrival of your package. We can’t guarantee that your shipment won’t be delayed due to holidays, weather conditions, incorrect or incomplete recipient address or possible customs clearance in the country of destination. Unfortunately, it happens every once in awhile which we cannot control, however we’ll do our best to assist if the situation occurs.